Zprávy z tábora

04.08.2011 17:10

Na táboře se mi moc líbilo, Corča se mnou krásně cvičila a moc se snažila. Taky jsme si užili spoustu her. Vyhrál jsem agility závody v large, celkově jsem byl pátý. Dogdancing pokročilých jsme vyhráli jednoznačně. Coru jsem naučil několik nových cviků.

Pak jsme jeli hned do Zahradiště. Tam bylo taky hezky, koupali jsme se v rybníce, pomáhal jsem u vodního výcviku, s klukama jsme si stavěli bunkr a hráli si v něm. Taky jsem chodil s Corčou ven a na obrany a kousala dobře. Byli jsme na plochách a všechny lidi našla, i když jí to někdy trvalo. Máma chodila s Kety na stopy a taky na plochy. Udělali jsme si výlet do olomoucké ZOO a tam se nám moc líbilo, mají tam krásné velké výběhy pro zvířata. Viděli jsme malé lvy, jak si hrají, a taky žraloka, byl jsem ve výběhu klokanů.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.